piątek, 31 stycznia 2014

Akcja "Dietetyczne ciasteczka" oraz świąteczny konkurs Lidla

Nowy rok niesie za sobą wiele postanowień, zapewne dużo z was zdecydowało się na stracenie kilku zbędnych kilogramów, które pojawiły się po świętach:) 
Ze słodyczy jednak ciężko rezygnować, dlatego zapraszam wszystkich do udziału w akcji, której celem będzie zebranie przepisów na pyszne ale dietetyczne słodkości. 
Jest to moja druga "dietetyczna" akcja, jednak tym razem chciałam skupić się tylko i wyłącznie na ciastkach. 
Używać tylko zdrowych produktów, ograniczamy ilość mąki, tłuszczu i białego cukru. 
Ma być przede wszystkim FIT !
Zapraszam Wszystkich do udziału w zabawie !!
UWAGA: 
Poniżej znajdziecie link do akcji.

Dodatkowo chciałabym pochwalić się swoją nagrodą w Konkursie Świątecznym Lidla.
Nagroda bardzo miło mnie zaskoczyła, nie spodziewałam się, aż tylu wspaniałych produktów. Zachęcam wszystkich do udziału w takich konkursach, bo naprawdę warto J Dziękuję również za oddane głosy.



Chciałam również podziękować autorce bloga GoodCooking, za wyróżnienie mojego przepisu Drożdżowe pierogi smażone z kurczakiem tandoori w Konkursie „Męski Lunch
Dziękuję za wspaniałą nagrodę.



Kod należy skopiować i wstawić na swoją stronę.
Dietetyczne ciasteczka

2 komentarze:

  1. Gratulacje !!!

    Gotuj, piecz i smaż dalej, bo wychodzi Ci to znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz dar musisz to pielęgnować . Rozwijasz się dziewczyno !

    OdpowiedzUsuń