środa, 19 czerwca 2013

Liebster Blog Award po raz drugi


Liebster Blog Award po raz drugi

Bardzo dziękuję za kolejne nominacje do nagrody Liebster Blog Award. Tym razem otrzymałam je od Jagody prowadzącej bloga http://cookingwithblueberry.blogspot.com/ oraz Marty autorki http://chochelkapolapkach.blogspot.com/. Poniżej moje odpowiedzi oraz nominacjeJ

 

Pytania od chochelką po łapkach:
 
Jaka jest twoja popisowa potrawa?
Ciężko powiedzieć, ale zdecydowanie będzie to coś z kuchni azjatyckiej.
Bez jakiego sprzętu kuchennego nie wyobrażasz sobie gotowania?
Bez piekarnika!!!
Jaka jest twoja ulubiona książka kucharska?
Wszystkie książki Jamiego Olivera.
Gdybyś miał(a) okazję poznać tajniki dowolnej kuchni – jaką kuchnię byś wybrał(a)?
Kuchnie tajską.
Czy pamiętasz jakąś śmieszną przygodę związaną z gotowaniem?
Chyba śmiesznej żadnej nie przeżyłamJ Ale miałam kilka stresowych sytuacji, jak na przykład brak prądu 30 minut przed przyjściem gości na obiad wielkanocny (nadmieniam, że mam piekarniki i kuchenkę elektrycznąJ)
Możesz wybrać dowolnego mistrza kuchni, który specjalnie dla Ciebie ugotuje kolację, kto to będzie?
Gordon Ramsey.
Potrawa, której nigdy nie polubisz, to..?
Wszystko w czym znajdują się podroby!!
Kuchnia włoska czy kuchnia chińska?
Kocham obie, ciężko wybraćJ
Wymarzona podróż kulinarna byłaby do kraju…?
Tajlandia i Japonia.
Ulubione warzywo, ulubiony owoc to…?
Pomidor i maliny.
Czy kolekcjonujesz talerzyki, szklanki, kubeczki, sztućce do sesji blogowych?
Kolekcjonuję podkładki.


Pytania od cookingwithblueberry:
Jakie jest twoje największe marzenie?
Własna kawiarnia.
Czym sie zajmujesz (hobby)?
Książki, seriale i przede wszystkim zumbaJ
Mieszkasz w Polsce czy za granica?

W Polsce.
Studiujesz? Jaki Kierunek?

Skończyłam Zarządzanie Zasobami Ludzkimi na UE w Katowicach
Czy masz dzieci?

Jak na razie nie mam.
Dlaczego założyłaś bloga?

Założył mi go mój małżonek.
Twoja ulubiona książka?

Wszystkie o wampirachJ Ostatnio również seria „50 twarzy Greya”.
Twoje ulubione danie?

Kurczak Generała Tso
Jaka osoba jesteś?

Pogodną, energiczną, gadatliwą i otwartą.
Co możesz doradzić ludziom aby ich życie było cenniejsze?

Cieszyć się każdą chwilą i robić w życiu to co się kocha.
Kto was inspiruje najbardziej?

Moja mamaJ

 
Moje nominacje!!











http://fabrykakulinarnychinspiracji.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz