poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Liebster Blog Awards


 
Ostatnio na blogu czekała na mnie miła niespodzianką.
Zostałam nominowana do Liebster Award, przez Agatę, prowadzącą blog „Zaczynamy od deseru”.

Bardzo dziękuję za wyróżnienie :)

Libster Award to nagroda, którą otrzymuje się  od innego blogera. Jest to forma docenienia i wyróżnienia szczególnie dla początkujących blogów, które dzięki temu mogą zdobyć na popularności. Zasady są bardzo proste. Po otrzymaniu nagrody należy na swoim odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez blogera, oraz wybrać do nominacji 11 innych blogów, które lubimy. Nie można nominować bloga, od którego otrzymało się nagrodę! Nagrodzonych przez siebie blogerów należy poinformować o swoim wyborze i zadać im 11 pytań.


A oto pytania, na które musiałam odpowiedzieć:

 

1.    Co skłoniło Cię do założenia bloga?

Skłonił mnie mój mąż, który również założył za mnie bloga.

2.    Jakie smaki wolisz piec czy gotować?

Wolę piec, gdyż bez słodyczy niestety nie umiem żyćJ

3.    Ulubiony deser lub ciasto?

Bardzo ciężko wybrać ale chyba nie umiałabym odmówić ciasta czekoladowego i tortu.

4.    Co jest dla Ciebie najcenniejsze?

Moja rodzina, przyjaciele i radość w życiu.

5.    Impreza w klubie czy domówka ze znajomymi?

Domówka ze znajomymiJ Choć do klub również lubię wyjść od czasu do czasu.

6.    Jaką porę roku lubisz najbardziej?

Zdecydowanie lato.

7.    Czym jest dla Ciebie szczęście?

Szczęście to zdrowie bliskich, miłość, czas spędzony z rodziną i przyjaciółmi. 

8.    Pies czy kot?

Niestety nie posiadam zwierzaka, ale marzy mi się Buldog Francuski, czyli wybieram psaJ

9.    Ulubiony owoc?

Maliny i truskawki, czyli znowu latoJ

   10. Wspomnienie z dzieciństwa...

 Bezy z kremem kawowym kupowane przez moją babcię(takie kulinarne). Najmilej wspominam zabawy na podwórkuJ  

   11.Ulubione zajęcie poza gotowaniem?

Zumba  i rolki !!!

Oto moje pytania:

1.    Z kim chciałabyś zamieszkać na bezludnej wyspie?

2.    Twój sposób na chandrę to…

3.    Ulubiony serial lub film?

4.    Ulubiony program kulinarny?

5.    Największa przygoda w twoim życiu?

6.    Kuchnie którego narodu najbardziej lubisz?

7.    Idealny deser to…

8.    Potrawa z której jesteś najbardziej dumna, czyli twoje popisowe danie?

9.    Idealny dzień to…

   10. Rzecz bez której nie wychodzisz z domu?

   11. Twoja największa wada?

 

Nominuję następujące blogi:












http://nietracczasunagotowanie.blogspot.com/

 

 

2 komentarze:

  1. Dziękuję z nominację :) Zabieram się do pisania. No i miło dowiedzieć się czegoś o Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominacje :)) No i miło dowiedzieć się czegoś o Tobie :)

    OdpowiedzUsuń